Monday 4 December 2017

Forex trading eksperci


SUCCESSFUL FOREX TRADERS Podobnie jak inne zestawy umiejętności, dobry handel pochodzi z kombinacji talentów i ciężkiej pracy. Najbardziej udane przedsiębiorcy doskonalą swoje umiejętności dzięki ciągłej praktyce i ścisłej dyscyplinie. Nigdy nie zapominają, aby przeprowadzić samodzielną analizę, aby zrozumieć, jakie są ich mocne i słabe strony oraz co prowadzi ich handel. Inną podstawową cechą skutecznych przedsiębiorców jest ich zdolność do zachowania strachu i chciwości poza równaniem, koncentrując się na technikę zamiast na wynikach i zmieniać mentalny sposób myślenia, aby uniknąć wspólnych błędów handlowych z powodu utraty kontroli emocjonalnej. Ale co najważniejsze, skuteczni handlowcy opracowali system lub strategię handlową, co daje im przewagę na rynku. Większość z nich opracowała własną technikę, opierającą się głównie na połączeniu podstawowych analiz i narzędzi i wskaźników analizy technicznej. FX Trader Magazine wywiady regularnie prowadzące sukcesy na rynku forex, aby pomóc czytelnikom zrozumieć i podążać właściwą drogą do udanego handlu. W tych wywiadach dowiesz się, jakie strategie wykorzystują najlepsi handlowcy, jaka jest ich rady dla podmiotów zajmujących się handlem walutami i jak osiągają one stałe pozytywne wyniki na rynku forex. Wywiad z Jason Stapleton Jason wygrał w turnieju Varengold Trading Challenge 250.000 na 940.000 w ciągu 90 dni. Wyjaśnia on magazyn FX Trader z powodów, dla których postanowił wziąć udział w wyzwaniu związanym z handlem: przedstawić dowody, jako dyrektor generalny i szef handlowy trenera w firmie 4xTradersLive, o tym, co on i styl handlowy, jaki uczy on. Aby zostać dobrym handlowcem, mówi, należy postępować zgodnie z radą skutecznego przedsiębiorcy i traktować transakcję jako interes. Czytaj więcej Wywiad z Jarratt Davis Jarratt Davis to doświadczony przedsiębiorca z branży forex, który od 2008 r. Zajmuje się handlem profesjonalnie i prowadzi handel swoim klientom za pośrednictwem firmy z siedzibą w Londynie, upoważnionej i zarządzanej do zarządzania inwestycjami klientów za pośrednictwem FCA w Wielkiej Brytanii. W tym ekskluzywnym wywiadzie wyjaśnił, jak przemysł działa na poziomie instytucjonalnym i jak handlowcy detaliczni mogą w końcu z powodzeniem handlować w podobny sposób. Czytaj więcej Wywiad z Timem Reą Zwycięzcą 28. mistrzostw świata w futbolu i handlu walutami Tim Rea zdobył pierwsze miejsce w 28. Mistrzostwach Futures i Transakcje na Rynku Wymiany Futurystyk z powodzeniem 104.12, co udowodniło, że można handlować produktami Futures i Forex w Stanach Zjednoczonych z dowolnego miejsca na świecie. Po umieszczeniu w pierwszej trójce w Mistrzostwach Świata 2017 i 2017 roku - z 156-krotnym powodzeniem w 2017 roku - okazał się być światowej klasy przedsiębiorcą. Przeczytaj więcejWelcome Opracowujemy najbardziej zyskowne zautomatyzowane usługi forex Expert Advisors w branży. Wszyscy handlowcy z Forex mają okazję doświadczyć sukcesu, jaki doświadczyliśmy na rynku walutowym. Całkowicie zautomatyzowany doradca Forex, który budujemy, zbudowany jest z myślą o niezawodności, stabilności, spójności, elastyczności i rentowności. Czym jest Expert Advisor Doradca ds. Ekspertów to program działający na platformie handlowej Metatrader 4. Program jest również określany jako EA, mechaniczny system handlu (MTS), zautomatyzowany system handlu, bot handlowy lub roboty handlowe. Eksperci doradcy handlowi automatycznie otwierają, modyfikują i zamykają zamówienia bez jakiejkolwiek interwencji człowieka (Twój komputer i Internet powinny być zawsze 8220OnLine8221). Jakie są korzyści z korzystania z Doradcy Expert Rynek Forex jest otwarty 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku po południu. Przedsiębiorcy Forex nie mogą samodzielnie prowadzić handlu 24 godziny na dobę pięć dni w tygodniu. It8217s jest zbyt wyczerpujący fizycznie dla każdego handlarza. Rozwiązaniem jest skorzystanie z Doradcy Specjalistycznego w celu monitorowania rynku i handlu. Expert Advisor nigdy się nie męczy, a roboty handlowe są bardzo szybkie i niezawodne. Widoczne są zmiany cen, które przedsiębiorca przegapił. Bota może także otwierać i zamykać transakcje z błyskawicą i dokładnością, zanim cena znowu się poruszy. Wyniki transakcji Każdy doradca ekspertów jest dokładnie testowany, aby wytrzymać restart komputera, przerwy w dostawie energii i utratę połączeń. Jeśli którykolwiek z tych problemów, które mają się zdarzyć, doradca eksperta będzie nadal działał w miejscu, w którym się zatrzymał. Opracowujemy najlepszych i najbardziej spójnych ekspertów w przemyśle. Nasi eksperci mają ponad 95 zysków. Każdy przedsiębiorca jest inny i ma różne tolerancje na ryzyko. Mając to na uwadze, każdy doradca eksperta, który opracowujemy, zapewnia przedsiębiorcy łatwą kontrolę w celu uniknięcia własnego ryzyka. Ryzyko można wyregulować od 1-30, co daje naszym handlowcom większą elastyczność i spokój. Przedsiębiorca może prowadzić nasze ekspertyzy na Micro-Mini lub na standardowym koncie Forex. Zysk to sukces Chcieliśmy, aby wszyscy nasi klienci byli skuteczni. Nasze systemy są opracowywane w celu złożenia każdego handlu i zwiększenia zysków. Nie przegap tej niesamowitej okazji zakupu prawdopodobnie najlepszego zautomatyzowanego systemu forex na rynku. Mamy limit sprzedaży i kiedy już osiągniesz kwotę, sprzedaż zostanie zatrzymana. Możemy zagwarantować Państwu 100 satysfakcji z naszego produktu i oddadzą Twoje pieniądze, jeśli w ciągu pierwszych 60 dni otrzymasz negatywne wyniki Komentarze są zamknięte. PRZEDSIĘBIORCY FAEX Dziennik przedsiębiorcy funduszu, który ldquoworksrdquo tylko 10 minut dziennie ldquoIf możesz zadzwonić do obrotu jako jak dziesięć minut dziennie ldquoworkrdquo, to jesteś w niewłaściwym interesie. rdquo Odkryj, jak przedsiębiorca fundusz robi więcej z robienia mniej To było cztery lata temu w czerwcu 2008 roku, kiedy zdecydowałem się rozpocząć to, co byłoby najlepszym błędem moje życie. Miało ono zanurzyć się w szybko poruszającym się i najwyraźniej wysoce lukratywnym świecie handlu walutami. Jako świeżo upowszechniony dziennikarz w rozpaczliwej dążeniu do handlu drogą do finansowej wolności, możesz być pewien, że po drodze, udało mi się popełnić każdy błąd w książce. Gdybym się mylił w swoich przemyśleniach o handlu, byłem niezadowolony z tego, że miałem przynajmniej rację co do moich umiejętności, jakie niesie ze sobą każde zawirowania. Za każdym razem, gdy poszedłem długo, rynek przebiegał krótko i za każdym razem, gdy poszedłem krótko, rynek poszedł długo. To było tak, jakby mój broker przebywał przez ramię, odżywiając mój gniew podczas napełniania kieszeni pieniędzmi. Czułem się jak wyrok więzienia, wychodząc z łóżka na dwie godziny przed moim zwykłym przebudzeniem na 6:00 GMT, aby handlować wewnątrz dnia, by stracić więcej pieniędzy niż zyskałem. Po przegranych obrotach frustracja zwróciła się do gniewu, a gniew skłonił się do zemsty. To znalazło odzwierciedlenie w moim handlu, a moje konto było krwotoczne. Czy to brzmi dobrze? Wielu przedsiębiorców, nawet najlepsi handlowcy tego dnia najwyraźniej przeszli przez to. Ale co oddziela ich od większości, to oni wytrwali w obliczu przeciwności. Wtedy to już jest. Od tego czasu mogłem przekształcić to, co było czasochłonne, utraty biznesu w beztroski, zyskowny i relaksujący ldquohobbyrdquo. Po osiągnięciu spójności handluje obecnie funduszem londyńskim, oprócz własnego konta. Ja też mentor. Wyjątkowa ironia polega na tym, że pomimo dodatkowych obowiązków wynikających zarówno z handlu większymi pieniędzmi, jak i dla osób o wysokiej wartości netto oraz doradztwem z ludźmi, którzy znajdowali się na mojej pozycji sprzed czterech lat, handel walutami na ldquoa livingrdquo nigdy nie był tak łatwy. Odwrócenie uwagi Krótkie spotkanie z włamywaczami, przedszkolami, nieletnościami i parami walutowymi, zanim pójdę spać, to wszystko, czego potrzeba, by zaspokoić mnie dzisiaj, że mój ldquojobrdquo na cały dzień został zrobiony. Jeśli wieczorem będę miał wieczorem ldquogood timerdquo, moja praca może poczekać do następnego ranka następnego ranka, najlepiej bez kaca. Podobnie jak rentowne efekty na rynku, po prostu nie ma gwarancji. Irsquom handlowca huśtawka, który zajmuje się wykresem dziennym i tak się kręcimy. Nic więc dziwnego, że starszy strażnik banków handluje z moim bogatym czasem, co jest synonimem mojej bezwstydnej deklaracji, że jest ldquopart-timerrdquo, a raczej ldquolifestyle-trderrdquo. Słyszę historie niektórych banków handlowców pracujących dziesięć godzin dziennie. To na pewno nie brzmi jak jest krykieta dla mnie ndash bardziej jak samo zrzutów. Prawda jest taka, że ​​rzeczywiście handel jest dość nudny. Nigdy nie zrozumiesz, jak mówię o tym moim przyjaciołom lub rodzinie, chyba że poruszą temat. To po prostu pojazd, którego używam, aby osiągnąć godny wzrost kapitału zarówno na moich klientówach jak i na własnym koncie. Dzisiaj cały mój plan handlowy poświęcony jest ldquoopportunity flowrdquo rynków każdego dnia z wydatków tak mało czasu, jak to możliwe, oglądając wykresów, tak aby można było mieć moje pieniądze dla mnie pracuje, a także, moi klienci. Wszystko inne oznacza, że ​​muszę pracować za moimi pieniędzmi, jak gdyby miał 9 z 5 miejsc pracy. Nie, dziękuję. Wyższe poziomy i wyższe poziomy Mój styl rąk handluje daleko od czterech lat temu, gdzie często miałam okazję zobaczyć, jak przepełniam moje wykresy, jak entuzjastyczny pies z przekąskami na ciastku, który macha ogonem i ciągnie się do niego migające światła platformy brokera, takie jak miesiąc do żarówki. W pierwszych dniach zostały umieszczone liczne rzemiosła, z których wiele, przegranych, a co do strategii, możesz ją zapomnieć. Po prostu nie miałem tego Nie było, dopóki nie udało mi się wymazać trzech osobnych rachunków handlowych, poczułem, że pojawia się głęboko. Nie mogłem zrezygnować po zdziesiątkowaniu mojego trzeciego konta handlowego tysiącu papierowych kawałków, które by się opuściły. Zdeterminowani, aby sprzeciwić się kursowi i znajdować się w obrębie 8 osób, którzy prowadzą handel na rynkach finansowych, którzy w rzeczywistości zgłaszali tordquo, zdecydowałem się na migrację z wykresu 5 minut do dziennych ram czasowych pod warunkiem, że jeśli miałbym być konsekwentnym przegranym, to przynajmniej byłoby powolniejszy proces na co dzień Ponieważ stały się spójne i spójne, stało się jasne, że handel mniej rzeczywiście przyniósł mi więcej, a od czasu przyjęcia mojego nowego stylu odnalezionego w 2017 r. mój handel zaczął się skokowo. Weźmy na przykład drugi kwartał tego roku, na przykład, który dla mnie był podsumowany w 19 transakcjach, z ogólnym zyskiem na poziomie 11,77. Jeszcze dwa miesiące do drugiego kwartału sprzedałem tylko pięć transakcji. Dotychczasowy zysk w trzecim kwartale: breakeven. Jednak ostatni miesiąc kwartału, wrzesień, może być zmieniarką, z losową szansą, jaką daje rynek walutowy. Ale przy tak małej aktywności handlowej w ciągu ostatnich tygodni, miesięcy i lat, możesz się zastanawiać, co właściwie robię z moim czasem: ten samoprzysięgły handel ldquolifestylerdquo jest bardzo trudny od pierwszych dni, kiedy z powodzeniem odniosłem sukces w prawie każdym handel wziąłem. Ale to było wtedy. Dzisiaj, obroty handlowe na poziomach poziomych w dziennym ramy czasowej to około 80 wszystkich, które robię. Może się wydawać, że jest nudny i bezsprzeczny, ale takie niskie koszty utrzymania są niewielkie, a przede wszystkim opłacalne. Udowodniłem sobie, że mogę zrobić więcej od mniej i czerpać korzyści z uwolnienia się około 95 dnia pracy, aby robić co mi się podoba. Nie miałbym tego w jakikolwiek inny sposób, a jeśli też handlujesz, to ci też nie musisz. Dzień w życiu biznesmena dayrsquo Właśnie kończąc rozmowę coachingową z jednym z moich bardziej pracowitych klientami, którzy pytali, czy dzień bilansu handlu towarami z Francji zostanie opublikowany następnego dnia, wystarczy, aby porzucić handel EURGBP Polecałem mu. Zdawało się, że w najgorszym razie zdumiał się, gdy się najgorsze, pogłębiło się, gdy dowiedziałem się, że naprawdę nie obchodzi mnie nowina. Nie jedno. ldquoWybierz Bloomberg i Reuters, rdquo ja głosiłem, ldquoFor twojemu sanityrdquo. Przecież dla nas dziennikarzy czasowych, większość ogłoszeń jest po prostu hałasem na rynku. Jeśli ryzykuję 1 z mojego konta handlowego w handlu z ryzykiem wynoszącym 4: 1, to co jest najgorszą możliwą sprawą, która może się zdarzyć, jeśli wiadomości wyślą mój handel przeciwko mnie, stracę 1. Ale jeśli wieści idą na moją korzyść, to pomaga utrzymać zysk z mojego handlu, gdzie chcę zrobić 4. zapytałem go, co byłoby najgorsze, co może się zdarzyć, jeśli nie straci handlu. Odpowiedział: ldquoTo potencjały brakuje na 4rdquo. Odpowiedziałem: ldquoCorrectrdquo. To pojęcie było wyraźnie przesunięcie paradygmatu. Robił się dobrze i wyraźnie postępował szybciej niż większość na jego etapie w procesie uczenia się. Otrzymuję niechciany, masowy e-mail z tak zwanej usługi sygnału forex. Widocznie USDCAD będzie ldquotankrdquo, i muszę zapisać się do swoich usług, aby dowiedzieć się dokładnie, co muszę zrobić. Z chorobliwej ciekawości, loguję się na ich stronie internetowej, aby dowiedzieć się więcej. Wyniki handlowe Po prostu nie miały. Opinie nie są nigdzie można znaleźć. Zachichotałam dla siebie, żebym miał drobną smażaneczkę, starając się małego smażenia z małego smażenia. Zastanawiam się, ilu ludzi się do nich przyłączyło. Może za dużo. Mój telefon brzęczyła niekontrolowana. To byli moi partnerzy z funduszu, Tom Franklin i Jitan Solanki na WhatsApp. To był pora nocy. Czas na ldquoworkrdquo. heck Rozmawialiśmy, czy jakiekolwiek potencjalne sety, które pojawiły się w wielu głównych, drobnych i cross waluty par. Ponieważ sierpień jest tradycyjnie miesiącem wakacyjnym, w którym rynki są mniej płynne i poruszają się mniej technicznie, chcielibyśmy być ostrożni i zachować kapitał przed wrześniem. Bez bieżącej pozycji stwierdziliśmy, że nie ma nowych możliwości, które spełniły nasze wysokie standardy. Ogłosiliśmy, że chodzi o fundusz dywidendowy w odniesieniu do funduszu. Wszakże lepiej być pilotem w powietrzu, pragnąc, aby był w powietrzu, a nie pilotem w powietrzu, pragnąc, że jest na ziemi. Szczerzełem zbiorową decyzję, pomimo dość krótkiego krępowania EURGBP. Spełniał moje własne zasady na własne konto. To było lsquoinside barrsquo starannie umieszczone w ciągu poprzedniego dayrsquos. Był to również bar sprzedawcy, który wskazywał, że nastrój zaczynał się pochylać na rzecz niedźwiedzie. Co więcej, odnosi się to do trendu po raz piąty, co rzadko pojawia się w dziennych ramach czasowych i sprawdza poprzednie wartości swingu (na poziomie 7957). To również korelowało zarówno z odchyleniem Fibonacci 0,618 i 0,50 co lsquoFibonacci clusterrsquo. Co więcej, godzinowe ramy czasowe dały niemal idealny wzór głowy i ramion, który dla mnie zapieczętował ten pomysł handlowy jako lsquopink elephants. Typ handlu, który pasuje do wszystkiego, na co zwracam uwagę. Złożyłem handel i wysłałem sygnał handlowy do moich abonentów. Nieprzeczytany e-mail w mojej skrzynce odbiorczej zablokował się jak ból w kciuku iwśród wszystkich ldquoyou pojawiły się nowe powiadomienia Twitter followerrdquo. To było z nowego klienta w jego dwutygodniowym procesie, odpuszczając mu wściekłość, dlaczego nie wysyłałam mu co najmniej trzech wpisów handlowych na co dzień. Najwyraźniej nie przeczytał, co się do niego zgadza. Donrsquot niepokoi mnie niewielką zmianą. I canrsquot przytrzymaj everyonersquos strony ndash nie o godzinie 11.15 czasu do odegrania. Jitan, nasz przyjaciel Raymond i ja wyruszamy do Elk Bar w Fulham, w Londynie, aby zrelaksować się i robić to, co robią pojedynczy mężczyzna. Na szczęście rozmowa z handlowcami nie jest jednym z nich Elk jest bajecznie odprężonym miejscem na spotkanie, cieszyć się chinwagiem z przyjaciółmi i mieszać się bez wygody, pretensjonalności i wygórowanych cen, które często dostajesz w mieście. Bez białych kołnierzy i więzi kiedykolwiek w zasięgu wzroku, było i nadal będzie regularnym prześladowaniem. Nadszedł czas, aby ruszyć do domu, by trafić do siana przez sklep z kebabem. Były jakieś otwarte o 3:10 am Bez szans. Przebudzony przez krzyki policyjne syreny na zewnątrz mojego domu, zdałem sobie sprawę, że otrzymałem od znajomych znajomy, który pracuje z wiodącym funduszem hedgingowym w Mayfair w Londynie. Najwyraźniej musiałam kupić Dolar australijski, opierając się na wskazówkach lidera ldquotopu, na którym się zetknąłem. Cokolwiek, pomyślałem. Itrsquos nie jego pieniądze w grę i jeśli nie jest w moim planie handlowym, to nie jest przedmiotem handlu nie nigdzie indziej dla nikogo. Odpowiedziałem na moje clientrsquos e-maila, delikatnie wyjaśniając mu, że rynek nie zawdzięcza mu niczego, ponieważ zdecydował, że nadszedł czas, aby grać, i że robię zakupy tylko na wysokich zarobkach, na niskich częstotliwościach na dziennych wykresach. Ok. Jego pytanie było z pewnością ważne. To było coś, o czym myślałbym w 2008 r., Gdyby nie był w handlu i chciałem być. Po zakończeniu trochę trywialnych, związanych z administracją kursów i darów, poszedłem na siłownię do pracy i nagrodzić się za nową wanną z hydromasażem i sauną. Miejsce było martwe, jak to było w godzinach szczytu w Londynie, więc lubię to miejsce praktycznie dla siebie i spotkałem bardzo zbliżający się facet w saunie, która złamała lód w kilka sekund. Wydaje się, że jest bardzo zainteresowany tym, co robię i zna wiele osób, które chcą zaradzić handlowcom i sprzedawać pieniądze. Będę musiał zobaczyć, aby to uwierzyć. Przerwa na obiad. Dzisiaj wygrałaby trzy dniowe spaghetti bolognaise. raz. Spotkałem starego przyjaciela uniwersyteckiego na lunchu, a my lubimy hamburgery i wracamy do przeszłości, gdzie zdjęliśmy nasze lustrzanki długodystansowe, aby kręcić się w Angel w Londynie w celach fotograficznych miejskich. Wracaj do Fulham, wyczerpany. Czas na drzemkę. Daj mi znowu sen. Teraz czuję się winny i zerknąć do mojego biura, aby zobaczyć, jak mogę zrekompensować poczucie winy. Otwieram wykresy, aby zobaczyć, jak rynki się uruchomiły. Nasz handel EURGBP wywołał i stał się dobrym zyskiem. Konto to osiągnęło do tej pory zyski w wysokości około 2, ryzykując 2 dla handlu. Ponieważ kieruję się nieco wyżej niż poprzednio, muszę trochę poczekać. Po moim skanerze na rynku blitz nie dałem żadnych dalszych możliwości na rynku, a mój plan handlowy nakazuje, że będę mógł śledzić moje stoploss na mojej EURGBP po drugim sprzedawcy, oświadczam, że reszta mojego ldquotrading timerdquo noc. Ach, proste życie.

No comments:

Post a Comment