Friday 8 December 2017

Vantage point trading system


Poniższy artykuł pochodzi od studenta, który pracuje i ćwiczy, a jego droga do bycia spójnym handlarzem na rynku Forex. Poniżej podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, co należy zrobić, aby skutecznie handlować forexem, w oparciu o popełnione błędy i wyciągnięte wnioski. 8211 Cory Mitchell, CMT Co oznacza, że ​​wymiana handlowa na Forex Pomyślnie, od Student8217s Viewpoint8230 Moja (nowa) przyjaciółka Cory Mitchell, CMT była kluczem do nauki o handlu na rynku Forex i identyfikacji ryzykownych, zyskownych, czasowych transakcji Wybrane akcje na giełdzie prawie gwarantowały duży ruch dzień w tygodniu 28 lutego: CLF CYH AKS SGYP DYN OCLR X CDE AG Ekran do dziennych notowań giełdowych z ostatnią historią zmienności. Oznacza to, że te akcje będą z dużym prawdopodobieństwem poruszać się każdego dnia w następnym tygodniu. Nowa lista jest publikowana w każdy wtorek, przed Open, na VantagePointTrading. Czego można oczekiwać od dnia wyborów w obrocie giełdowym: hellip Ostatnie tygodnie zapewniły mnóstwo okazji do handlowania wahadłowego, ponieważ na giełdzie w USA, a także na większości innych giełd na całym świecie, rośnie popyt. Omówione poniżej transakcje wahadłowe odnoszą się do strategii Trend Trading, określonej w Kursie Trading Swing Trading. Nie są one raczej sygnałem handlowym, te artykuły są narzędziem edukacyjnym, ponieważ wyjaśniam, dlaczego lubię, lub nie podobają mi się, hellip Day wybiera się na giełdę prawie gwarantowane, aby ruszyć wielki dzień w tygodniu 21 lutego: CLF AKS SGYP CYH DYN ENDP X EXEL CDE WFT AG Ekran do notowań giełdowych z notowaniami giełdowymi w ostatnim okresie zmienności. Oznacza to, że te akcje będą z dużym prawdopodobieństwem poruszać się każdego dnia w następnym tygodniu. Nowa lista jest publikowana w każdy wtorek, przed Open, na VantagePointTrading. Czego można oczekiwać od dnia tradingowego Swing Trading polega na przyjmowaniu transakcji zgodnych z solidną strategią i dobrym wskaźnikiem ryzyka, ale handel wahadłowy ma również charakter perspektywiczny. Możesz pomniejszyć wykres i uzyskać znacznie inną perspektywę, tak jak zyskujesz inną perspektywę poprzez powiększanie. Zmieniając naszą perspektywę, otwieramy się na więcej transakcji i widzimy możliwości, których nie widzieliśmy inaczej. . Na przykład wielehellipów Oto cztery trendy wskaźników, które można wykorzystać do wyodrębnienia trendu podczas handlu. Obejmują one przystanki ATR, koperty MA, kanały żółwi i trend TTM. Średnie kroczące są popularnym wskaźnikiem trendów, ale są to alternatywy. Podobnie jak w przypadku wszystkich transakcji, wiemy, w jaki sposób używamy narzędzia, a niekoniecznie samego narzędzia. Więc sprawdź te wskaźniki, baw się z nimi i sprawdź, czy pomagają w handlu. Ostatecznie każdy trader musi zdecydować się na dzień, w którym wyścigi na giełdzie prawie gwarantowały wielki dzień w tygodniu 14 lutego: CLF AKS SGYP CDE X AG EXEL DYN WFT I ekran dla notowań giełdowych z niedawną historią zmienności. Oznacza to, że te akcje będą z dużym prawdopodobieństwem poruszać się każdego dnia w następnym tygodniu. Nowa lista jest publikowana w każdy wtorek, przed Open, na VantagePointTrading. Czego możesz oczekiwać od dnia wyborów giełdowych: hellip Użyj następującej 8220 strategii cenowej na dzień Swing8221 dla akcji, rynku Forex lub kontraktów terminowych futures. Najlepiej wykorzystać go w pobliżu dużego rynku otwartego, aby skorzystać z niestabilnych wahań cen, które występują podczas pierwszych 30 minut obrotu. Tę strategię najlepiej połączyć z analizą trendów i zrozumieniem, jak funkcjonują trendy. Aby zapoznać się z trendami, zobacz Trading Impulse and Corrective Waves. Ta strategia nie tylko zapewnia sposób na handel, a także śledzi nas. Zrobiłem tę stronę z 3 powodów. 1) Zarabiam kilka dolców z powodu reklam Google na stronie) 2) Widziałem stronę, którą ktoś zrobił, by podważyć Vpoint (więc myślałem, że zrobię stronę) 3) Uwielbiam handlować, kochać zarabiać pieniądze i chcieć ludzie wiedzą, że jest to możliwe Mówią, że oprogramowanie do punktowania Vantage może przewidzieć z 80 dokładnością. Oszustwo lub prawdziwe Tam jest tyle śmieci. Jak do diabła można dowiedzieć się, czy niektóre są prawdziwe, czy to JUNK Czy szybkie wyszukiwanie w Internecie i można uzyskać wszystkie roszczenia oszustwa i oczywiście Felix z ForexBastards (teraz zmienił nazwę swojej witryny na ForexPeaceArmy). W każdym razie, żeby nie zejść z tematu. robi pracę Vantagepoint Zależy od tego, kogo zapytasz. Znam handlarzy, którzy robią z tego TONY pieniędzy. Znam też pełnych kretynów, którzy nie powinni nawet pozwolić sobie na prowadzenie samochodu, który twierdzi, że to nie działa. Ja osobiście. to działa. Nie jestem super-geniuszem. Nie jestem manekinem. Zarabiam pieniądze. Prawda jest taka, że ​​Vantagepoint kosztuje dużo pieniędzy. Prawda uczyni cię jeszcze bardziej - jeśli wiesz, jak z niego korzystać. Poniżej wideo jest bezpośrednio z Youtube Komentarze od innych osób zarabiających pieniądze dzięki oprogramowaniu do handlowania vantagepoint Trevor. Kanada Cześć wszystkim. Zamierzam zrobić to krótko i jak na razie. Używam VP od 3 lat. Był to ogromny czynnik w moim handlu, a dziś jest jeszcze większy. Niedawno uaktualniłem do wersji 8.0 i cieszę się, że wprowadzono zmiany i ulepszenia. Kiedy po raz pierwszy kupiłem oprogramowanie, przez prawie 6 miesięcy chyliłem się do przodu i do tyłu, odrabiając pracę domową i decydując, czy zaryzykować zakupu. Mówiąc najprościej, VP pozostaje na górnej półce mojego zestawu narzędzi i odwołuje się codziennie. Mogę liczyć więcej razy, niż kiedy VP zarówno zarobi pieniądze, jak i zapobiegnie stratom. Podczas pierwszych dwóch miesięcy zaparkowałem swoje prawdziwe konto, aby móc handlować metalami, dopóki nie poczułem komfortu z VP i mogłem nauczyć się ufać temu. Następnie przez kolejne 4 miesiące z moim oprogramowaniem, handlując metale spotowe, a następnie pary walutowe, zamieniłem konto 2500 w 18000, mając na uwadze umieszczenie 10 na moim nowym domu przed ukończeniem budowy. Z przyjemnością ogłaszam, że udało mi się i zamknąłem, zalecam, aby ludzie przestali trzaskać VP (TraderTech), dopóki nie spróbujecie go bez szybkiego wzbogacenia się, zrozumcie, czym jest wasz handel i nie traktujcie oprogramowania jak wszystkie kończą wszystkie narzędzia, którymi handlujesz. Jak wszystko, co człowiek stworzył, ma błędy i nie jest doskonałym systemem. Gdyby tak było, nie siedziałbym tutaj, mówiąc o tym, ponieważ mogłem pozwolić sobie na życie na wyspie bez technologii. Odkładając na bok żarty, daję 4 na 5 punktów za świetną obsługę klienta, świetny produkt (który nie został mi wepchnięty do gardła, gdy byłem zainteresowany zakupem) i ciągłe wsparcie (nie wyrzucono go psom po zakupie, ponieważ wiele firm robi te dni), ale 1 gwiazdka pozostała do zdobycia, ponieważ jak wszystko i wszyscy, zawsze można ją poprawić. Mam nadzieję, że to pomoże w podejmowaniu decyzji. Kontynuuj naukę, zrób ci straty jak człowiek i uważaj na matkę wszelkiego zła, chciwość Z pozdrowieniami, Trevor George Geroulias, Grecja Drodzy przyjaciele Znalazłem to forum o punkcie widzenia i zobaczyłem, że wiele osób oceniło program jako oszustwo. Problem z wami wszystkimi polega na tym, że potrzeba jeszcze dużo pracy, aby nauczyć się wyrzucać pieniądze z rynków finansowych. Kupiłem to oprogramowanie 2 miesiące temu i tak bardzo się zmęczyłem, odkąd się z nim zapoznałem. Spędzam niezliczone godziny czytając jego raporty i książki. Ale w końcu znalazłem swoją drogę. Stworzyłem system transakcyjny, który jest bardzo dokładny i daje mi bardzo dobre pieniądze. Nie zamierzam tu tłumaczyć mojego systemu, ale tak, program jest bardzo dokładny i tylko dla poważnych handlowców. Jeśli nie jesteś tylko postępować zgodnie z systemem automatycznym. Nie próbuj generować sygnałów przez siebie, jest to bardzo ryzykowne. Sukces na rynkach finansowych nie jest bardzo łatwy. Aktualizacja: Kupiłem to oprogramowanie 3 lata temu i mam imponujące wyniki w mojej strategii handlu pozycjami na wszystkich rynkach. Najnowsza aktualizacja w wersji 8.0 również zaoszczędziła mi czas dzięki nowym funkcjom. Naprawdę polecam oprogramowanie każdemu poważnemu handlowcowi. TME, London VP dostaje wiele krytyki i jeśli spodziewasz się jakiegoś magicznego oprogramowania, które zapewni ci natychmiastowe pieniądze, to moja rada to o tym zapomnieć. Dla tych, którzy mają trochę więcej cierpliwości, VP oferuje kilka bardzo przydatnych funkcji, a znalazłem jest doskonały do ​​testów historycznych (w Excelu). Odkryłem, że jego wartość zależy od różnych testowanych strategii, kombinacji używanych wskaźników, długości transakcji i tak dalej. Jest drogi, a skala sprzedaży jest nadmiernie entuzjastyczna. Tam, gdzie uważam, że jest to najbardziej przydatne, to testowanie różnych strategii (głównie FX w moim przypadku, ale ma zastosowanie do wielu rynków). Jeśli jesteś przygotowany do korzystania z niego w ten sposób i nie oczekujesz natychmiastowych rezultatów, to moim zdaniem jest to warte kosztu. Nie jestem w żaden sposób związany z VP i nie mam żadnego interesu w sprzedaży ich oprogramowania, ale uważam, że słusznie wskazuje się, że nie jest to oszustwo, które niektórzy ludzie sobie wyobrażają. Używam go codziennie i jest coraz bardziej przydatny dla mnie przez cały czas. Ale i to jest duże, ale jeśli nie jesteście gotowi na naprawdę eksplorację tego oprogramowania i nauczysz się jak najlepiej łączyć te wskaźniki (poprzez analizę historyczną, która często jest dość spójna na różnych rynkach), to nie jest to program dla ciebie, i Radziłbym ci, żebyś nie marnował swoich pieniędzy. Poniżej wideo znajduje się bezpośrednio na Youtube. Więcej handlarzy zarabiających dzięki oprogramowaniu Vantagepoint do handlowania Vantagepoint w mojej analizie to więcej niż 90 dokładnych, które zarobiłem od 18 do 18 miesięcznie w ciągu ostatnich 4 miesięcy na rynku Forex. Zajmuje to trochę czasu. Byłem w obrocie około roku. Na początku spędziłem trochę czasu na nauce. Ale kiedy już to zrozumiałem i poprawnie zastosowałem wskaźniki, było bardzo spójne. Każdy, kto mówi, że jest mniej niż niesamowity, nie wie, jak korzystać z oprogramowania. WYSOCE POLECAM. Brandon Jones, Kalifornia W interesie pełnego ujawnienia, z książki, którą zapłaciłem za marketing, napisałem z książki. Należy również stwierdzić, że zwróciłem się do firmy o napisanie książki (która pomogłaby innym osobom, które używają jej oprogramowania) po tym, jak zacząłem z oprogramowaniem od ciągłego i stałego sukcesu handlowego. Jeśli chodzi o handel, nie ma żadnych pocisków ldquosilver. Dla tych, którzy szukają w tym celu VantagePoint, nie przejmuj się. Oszczędzaj pieniądze. Handel to praca i potrzeba czasu i wysiłku, aby zrozumieć konkretny rynek, ustanowić strategię handlu na tym rynku i zastosować niezbędną dyscyplinę, aby trzymać się strategii. Wtedy i tylko wtedy VantagePoint zapewni przewagę potrzebną do pomyślnego obrotu. VantagePoint to doskonałe narzędzie do tworzenia krawędzi, której trzeba odnieść sukces w dzisiejszym środowisku handlowym. Problemem nie jest jednak wartość oprogramowania, lecz starania, aby w pełni zrozumieć tę wartość, a następnie zrozumieć, jak w pełni wykorzystać wartość w rozwijaniu strategii handlowej opartej na oprogramowaniu. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​dwa klucze, które odblokowują wartość oprogramowania, są potwierdzeniem i czasem. VantagePoint nie jest magią. Nie można polegać wyłącznie na grafice crossover na wykresie, aby wybrać transakcję, ani nie można po prostu iść z przewidywanymi wzlotami i upadkami, aby znaleźć opłacalne punkty wejścia i wyjścia. Zajęło mi trochę czasu zrozumienie, że najlepsze transakcje można znaleźć, gdy analizowane są wszystkie względne wskaźniki wyprzedzające, ustalane są najbardziej dochodowe punkty wejścia i wyjścia, a przewidywane wzloty i upadki są wykorzystywane zgodnie z analizowanymi wskaźnikami. Niezrozumienie powyższych faktów uniemożliwiło mi pomyślne rozpoczęcie handlu z VantagePoint. Jeśli chodzi o obsługę klienta VantagePoint, nie mogę w żaden sposób odnosić się do kwestii poruszanych na tym forum. Ponownie, oto cytat z mojej książki. Osobiście jestem bardzo rozczarowany obecnym stanem obsługi klienta tutaj w Ameryce. Każdy, kto odebrał telefon lub wszedł do sklepu, aby uzyskać pomoc przy zakupie, bez wątpienia zgodziłby się ze mną. Niezależnie od tego, co chcę zrobić, to: Obsługa klienta dostarczona z VantagePoint przywróciła mi nadzieję, że amerykański biznes może jeszcze ujrzeć światło i - zapomnij o tym - obsługa klienta jest ważna. Zapewniamy, że możesz zadzwonić lub wysłać e-mail, gdy masz jakiekolwiek pytania związane z VantagePoint, a otrzymasz szybką, kompetentną i prawdziwie przyjazną obsługę. Nikt mnie o to nie prosił. Zgłaszam się na ochotnika do zasiłku oraz do komplementowania i zachęcania pracowników obsługi klienta do obsługi VantagePoint. Michał . Włochy Vantage Point to świetne oprogramowanie. Ale tak właśnie jest. tylko oprogramowanie. Jeśli nie rozumiesz, w jaki sposób działa oprogramowanie, nigdy nie będziesz w stanie używać go poprawnie. Ilu z was może w pełni wykorzystać potencjał Microsoft Excel. Niewiele wierzę, a ty mówisz, że excel to oszustwo. Założę się, że nie, wierzę, że powiedziałbyś, że nie jesteś dobry w Excelu. To jest to samo. VP nie jest systemem transakcyjnym, jest to oprogramowanie, które generuje predykcyjne wskaźniki dotyczące kierunku, w jakim rynek może się poruszać w ciągu najbliższych kilku dni. Następnie możesz przeglądać raporty jako liczby lub linie na wykresach. Jeśli nie możesz odczytać wykresów, jeśli nie możesz znaleźć wzorców lub korelacji między wskaźnikami predyktywnymi, to ci się nie uda. I stracić pakiet. Kiedy po raz pierwszy nauczyłeś się jeździć, natychmiast skoczyłeś za kierownicą Ferrari. Nie, wziąłeś to powoli, ucząc się krok po kroku, jeden dzień na raz. VP jest jak zupełnie nowe Ferrari, jeśli nie wiesz, jak jechać, zderzysz się z nim. i będzie cię to kosztować. Możesz nawet zostać zranionym w tym procesie. Narzędzia są tam, wskaźniki są. VP działa bardzo dobrze, to zależy od ciebie. Czy potrafisz zbudować Ferrari lub pojedziesz po starym, zardzewiałym samochodzie? Sprawdzam tylko oprogramowanie i otrzymuję 5 gwiazdek. Prawda, że ​​ludzie z Market Technologies są czasami nachalni, ale wykonują swoją pracę. Jeśli osoby oceniające VP jako oszustwo będą prawidłowo uczyć się swojej pracy. nie byłoby żadnych oszustów. Czy kupiłeś to za 2900 ll, nie, nie, ale na mojej liście zakupów, gdy rośnie moje konto handlowe. Śledziłem to od ponad roku i jest dość potężne, imo. Tak długo jak jest on właściwie wykorzystywany jako narzędzie handlowe i przewodnik, możesz w moim przekonaniu zrobić z nim kilka wspaniałych transakcji. Mam go jeszcze kupić, ale planuję wykorzystać go do handlu wahadłowego. Od kilku lat śledzę niektóre z ich ogólnych prognoz dotyczących kierunku na niektórych rynkach i są one dość dokładne. Wielkość mojego konta musi jednak uzasadniać inwestycję w to narzędzie. Przyszłość należy do tych, którzy ją widzą, zanim ona nadejdzie. Odp: Oprogramowanie VantagePoint, czy ktoś ma pojęcie jak działa vantagepoint i jaką strategię używasz? Właśnie kupiłem ten produkt i naprawdę polubiłem rezultaty. Kupiłem 12 sektorów USA za dużo pieniędzy i chciałbym, aby oprogramowanie zrobiło dokładnie to, co marketing firmy ma 86. proszę pomóż. gimma May 1, 2017, 18:28 Dołączył Październik 2003 Re: Oprogramowanie VantagePoint Hi Gimma Czy faktycznie zapłaciłeś za oprogramowanie? Jeśli tak, powinieneś mieć dostęp do wszystkich szkoleń i wsparcia reklamowanego z produktem. Ten produkt kosztuje tysiące. Czy mówisz, że tak się nie stało? Przyszłość należy do tych, którzy ją widzą, zanim ona nadejdzie. 23 maja 2017, 3:02 Dołączył do maja 2017 r. Re: Oprogramowanie VantagePoint Czy ktoś ma jakieś pojęcie o tym, jak działa vantagepoint i jakiej strategii używasz? Właśnie kupiłem ten produkt i naprawdę polubiłem wyniki. Kupiłem 12 sektorów USA za dużo pieniędzy i chciałbym, aby oprogramowanie zrobiło dokładnie to, co marketing firmy ma 86. proszę pomóż. gimma Jestem bardzo dyskutowany z Vantage Point CRB - ​​Commodity Research Bureau Market Technologies, LLC Tradertech. Kupiłem ich oprogramowanie, ale czuję, że mnie okłamano. Powiedziano mi, że ze wszystkich swoich zapasów zalecili 86 wskaźników dobrych trafień, by zarabiać pieniądze. Okazuje się, że na wszystkich swoich setkach akcji mają tylko około 110. akcji, które są w mojej firmie maklerskiej i tej 110. Widziałem tylko około 110 z tych, które mogłem wykorzystać, które były poniżej 10 akcji. Powiedziałem przedstawicielowi, kiedy kupiłem paczkę, że sprzedałem akcje poniżej 10. Przede wszystkim, gdy rozmawiałem z przedstawicielem Robertem, zapewnił mnie, że jest dużo opcji do wyboru poniżej 10. Kłamał Również, cały czas byłem rozmawiając z nim, ciągle mnie popychał, mówiąc, że musi wrócić do domu w 5 minut, a potem spóźnił się z pracy. Czułem się pośpiesznie, co jest moją winą. Powinienem był powiedzieć, że porozmawiam z nim następnego dnia, ponieważ nie miałem zbyt wiele czasu na przeczytanie porozumienia. Upewnij się, że zapoznałeś się z umową, ponieważ masz tylko 15 dni kalendarzowych na zwrot oprogramowania, a są jeszcze 4 inne rzeczy, które musisz zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy i prawdopodobnie nie otrzymasz całego zwrotu pieniędzy. Muszę zapłacić mojej firmie wydającej karty kredytowe 3 000,00 za coś, z czego nie mogę skorzystać i zostałem oszukany. Uważaj na to oszustwo. Oprogramowanie VantagePoint Stock Forecasting Stworzone przez światowej sławy specjalistę od gier komputerowych, Louis B. Mendelsohn, prognozy VantagePoint Akcje, Forex, Futures i ETF o niezwykłej dokładności do 86. Wykorzystanie opatentowanych procesów sieci neuronowych do przewidywania zmiany kierunku trendu na rynku z wyprzedzeniem 1-3 dni, VantagePoint daje niespotykaną okazję, aby we właściwy sposób śledzić trendy - na kilka dni, zanim inni handlowcy dowiedzą się, co się dzieje. VantagePoint ma za sobą miliony dolarów i ponad 25 lat badań i rozwoju, dzięki czemu możesz podejmować lepsze decyzje handlowe, chronić swój ciężko zarobiony kapitał i tworzyć prawdziwe bogactwo. Poświęć zaledwie kilka minut każdego wieczoru, a oprogramowanie VantagePoint dostarczy Ci: precyzyjne prognozy trendu dla każdego rynku w ciągu dwóch lub czterech dni Prognozy na najbliższe dni Wysokie i niskie powiadomienia o tym, czy rynek powinien osiągnąć szczyt lub na dole w ciągu następnych 48 godzin Zestaw innych predykcyjnych wskaźników wyprzedzających i narzędzi technicznych, dzięki czemu można znaleźć optymalne wejścia i wyjścia, aby zmaksymalizować zyski. Pewność, że we właściwym czasie zostaną wykonane odpowiednie transakcje. Oprogramowanie VantagePoint zapewnia bardzo dokładne prognozy dla tysięcy rynków. Oprogramowanie VantagePoint zrewolucjonizuje sposób handlu akcjami. Nigdy wcześniej sprzedawca detaliczny nie dysponował tak dużą mocą w tak łatwym w użyciu, intuicyjnym pakiecie. VantagePoint zapewnia bardzo dokładne prognozy dotyczące zapasów w dwunastu sektorach, w tym w zakresie energii, finansów, opieki zdrowotnej i technologii w amerykańskich akcjach oraz w odniesieniu do akcji na całym świecie (Australia, Kanada, Indie i Wielka Brytania). Aby odnieść sukces w kontraktach terminowych na rynkach o zmiennym, potrzebujesz oprogramowania VantagePoint. VantagePoint prognozuje kierunek trendu z wyprzedzeniem z dokładnością do 86 na ponad 60 rynkach kontraktów terminowych, w tym Energie, indeksy (w tym e-mini SampP 500), metale i zboża, aby wymienić tylko kilka. Inwestorzy Forex na całym świecie polegają na VantagePoint. To najnowocześniejsze oprogramowanie wykorzystuje analizę międzyrynkową, aby określić, które waluty i inne rynki mają największy wpływ na parę docelową. Prognozy VantagePoints są niewiarygodne, z niezwykłą dokładnością na wszystkich głównych parach z udziałem dolara amerykańskiego, a także innych par krzyżowych. Jeśli handlujesz ETF, potrzebujesz oprogramowania VantagePoint. Obejmuje on zarówno analizę międzyrynkową, jak i prognozowanie trendów, aby uzyskać przewagę strategiczną na tym konkurencyjnym, globalnym rynku. VantagePoint dla ETFs zapewnia niezwykle dokładne krótkoterminowe prognozy rynkowe dla ponad 160 funduszy ETF, w tym amerykańskich funduszy ETF, międzynarodowych funduszy ETF, kanadyjskich funduszy ETF, funduszy ETF krótkofalowych Ultrashort, walut ETF, ETF towarów i innych.

No comments:

Post a Comment